Dnes je 28. 09. 2024
svátek má Václav,Den české státnosti

Nový vyvolávací systém zlepšuje odbavování klientů

Po několika denním testování uvedl do plného provozu Městský úřad Česká Lípa nově nainstalovaný vyvolávací systém u několika svých přepážkových pracovišť, kde slouží k plynulejšímu a pro občana pohodlnějšímu odbavení jeho požadavku. Město za nový systém zaplatilo 630 tisíc korun a jeho technologie rozšiřuje také elektronické objednávání prostřednictvím webových stránek města.

„Přímo na pracovištích umožňuje v první řadě volbu konkrétního požadavku, s jakým tam občan přichází,“ zdůrazňuje Petra Dolečková, vedoucí správního odboru. „Jako starostka i jako občan města vítám na úřadě každou technologickou změnu k lepšímu. Nový systém jednak nahradil předchozí, který dosluhoval a některé služby vůbec neumožňoval, ale zároveň se nově rozšířil i na další pracoviště, kde tuto službu občané doposud postrádali,“ upřesňuje starostka Jitka Volfová.

Výměna systému tak proběhla na třech pracovištích - registru vozidel, osobních dokladů a řidičských oprávnění. Nově se pak rozšířil také na pracoviště evidence obyvatel, matriky a CZECHPOINTU. Díky tomu se občané mohou nyní na všechna výše uvedená pracoviště předem objednat a to prostřednictvím městského webu: www.mucl.cz , kde se jim po kliknutí na „OBJEDNÁNÍ NA ÚŘAD“ na úvodní stránce rozbalí všechny možnosti, kam se mohou 2 měsíce dopředu objednat. Vyberou si termín i čas a po odeslání své objednávky obdrží potvrzovací e-mail na jimi uvedenou e- mailovou adresu. Neznamená to však, že odbaveni budou v ten den pouze objednaní klienti. Vyřizování jsou rovněž ti, kteří se neobjednali. Musí však počkat, až na ně přijde řada.